Izdelava cfg-ja

Go down

Izdelava cfg-ja

Objavlja  0bs on Ned Mar 30, 2008 10:13 pm

Tukaj vam bom predstavil vodič kako si izdelate svoj config po meri in po svojem okusu ki vam bo najbolj odgovarjal

I. IZDELAVA AUTOEXECA
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Izdelava datoteke, v katero boste kasneje shranili komande, skripte..ipd.


1.) Odprite Notepad , Word, Edit pad oz. nekaj podobnega kjer lahko shranite tudi druge tipe datotek poleg txt.

2.) Dodajte vsebino (komande itd.)

3.) Dodajte Echo line na dno autoexeca :

echo
“Autoexec is Loading”
echo

4.) Shranite datoteko kot “autoexec.cfg”

5.) Dodajte jo v
C:\Valve\Steam\SteamApps\username\counter-strike source\cstrike\cfg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
II. DODAJANJE MEDMREŽNIH TER VIDEO KOMAND
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. VIDEO NASTAVITVE:
Nastavitve povezane z grafiènimi zmogljivostimi, vizualno kakovostjo in realizmom. Z spreminjanjem in tweakanjem teh nastavitev dobite razmerje med zmogljivostjo in dobro vizualno podobo igre. Nastavitev je odvisna tudi od sistema, ki poganja vašo igro.


cl_detaildist [0-9999] - Nastavi razdaljo pri kateri so stvari podrobne (detailed)
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi ali nastavite med 1200-1800 , dokler ne dobite najboljse zmogljivosti z najlepso kvaliteto.)

cl_detailfade [0-9999] -Nastavi razdaljo pri kateri stvari izginejo (fade)
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi ali nastavite med 200-600 dokler ne dobite najboljse zmogljivost z najlepso kvaliteto.)

cl_show_bloodsprays [0/1] - Pokaze kri, èe je izklopljen minimalno poveèa FPS.
(Priporoèilo - pustite na “1″)

cl_show_splashes [0/1] - Pokaze èofotanje po vodi, èe je izklopljen lahko poveèa FPS.
(Priporoèilo - pustite na “1″ za realizem, nastavite “0″ za minimalno izboljsanje zmogljivosti blizu vode.)
cl_showfps [0/1/2] - Prikazuje FPS graf na vrhu zaslona (0 = Izklopljen, 1 = Prizgan, 2 = gladki fpsji)
(Priporoèilo - Uporabite “cl_showfps 1″ namesto net_graph èe zelite videti fpsje. Èe želite videti internetne informacije uporabite net_graph.)

cl_smooth [0/1] - Vklopi gladko premikanje, odpravi nekaj errorjev (0 and 1)
(Priporoèilo - Nastavite na “0″ , èe pa vam igra dela gladko z “1″ pustite osnovno.)

cl_smoothtime [0-2.0]- Komanda uporabna le, ko je cl_smooth nastavljen na “1″
(Priporoèilo - èe imate cl_smooth na “1″, nastavite na 0.01. Uporabljajte nekje med “0.01″ in “0.003″ , ko uporabljate cl_smooth “1″.)

fog_enable [0/1] - Izkloplanje in vkloplanje megle, vidna bo le èe je nastavljeno na “1″. Z izklopom pridobite minimalno FPSjev.
(Priporoèilo - Pustite na “1″ za realizem, izklopite za minimalno izbolšavo hitrosti.)

fps_max [001-999] - Nastavi maximalno število vaših slik na sekundo (FPS)
(Priporoèilo - Nima veze, èe nastavite na veè kot je osvezevanje vašega monitorja npr. 85hz. Ugotovite na kakšnem osveževanju igrate in tako nastavite fps_max. )

mat_antialias [0/1] - Nastavitev glajenja robov. lahko spremenite roèno v Options > Video > Advanced menu.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi)

mat_bloom [0/1] - Svetlobni effekti. Viden na texturah, stenah, igralcih za veèji realziem.
(Priporoèilo - Skoraj niè ne pridobite, èe ga nastavite “0″ , raje pustite “1″.)

mat_bumpmap [0/1] - Nastavitev bumpmapa, 5-10% pridobitve FPSjev, a ob opazni spremembi texture.
(Priporoèilo - Nastavite na “0″ za 5-10% slik na sekundo veè.)

mat_clipz [0/1] - Optimizacija, èe imate probleme, ko je to nastavljeno “1″ nastavite na “0″
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi)

mat_compressedtextures [0/1] - Prižgano/Izklopljeno Èe izklopite “0″, Boste pridobili malo kvalitete, a izgubili 10-15% slik na sekundo.Ko je vklopljen “1″, vaš mlinèek uporablja kompresirane texture, ki so lažje za mletje. Podobno kot “jpg” - “bmp”
(Priporoèilo - Pustite na “1″ Vklopljeno.)

mat_dxlevel [50/60/70/80/81/90] - Osnovna nastavitev je optimalna. Starejše verzije ko nastavite, slabša bo kvaliteta vaše slike, ob minimalni izboljšavi, možnost še celo poslabšanja delovanja igre.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi.)

mat_fastnobump [0/1] - Je effektiven èe je mat_bumpmap vklopljen. Ko vklopljen, zmanjša kvaliteto nekaterih textur in z tem pohitri vašo igro.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi, ali izklopite “0″)

mat_fastspecular [0/1] - Vklopite al izklopite, uèinkuje le èe je mat_specular vklopljen. Ko je mat_specular vklopljen boste opazili majhno pohitritev igre.
(Priporoèilo - pustite na osnovni nastavitvi ali nastavite na “1″)

mat_filtertextures [0/1] - Vklopljeno ali izklopljeno, èe izklopljeno boste dobili nefiltrirane texture, z majhno pridobitvijo fpsjev.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi ali nastavite na “1″)

mat_forceansio [0/1] - To lahko spremenite roèno v Options > Video > Advanced menu.
(Priporoèilo - pustite na osnovni nastavitvi)

mat_mipmaptextures [0/1] - Ta komanda se poigra z ostrino textur, èe vklopljeno ne pridobite pravzaprav niè.
(Priporoèilo - pustite na osnovni nastavitvi ali nastavite na “1″)

mat_monitorgamma [0-9.9] - Nastavitev svetlosti monitorja (gamme) (ponavadi 2.2 za CRT in 1.7 za LCD).
(Priporoèilo - Èisto osebna odloèitev, jaz imam za svoj CRT nastavljen 2.2)

mat_specular [0/1] - Èe je vklopljeno, požre 5% FPS veè.
(Priporoèilo - Nastavite na “0″ da pridobite 5% slik na sekundo.)

mat_vsync [0/1] - /
(Priporoèilo - pustite na osnovni nastavitvi in nastavite fps_max na refreshrate vasega monitorja)

mp_decals [0-9999] - Nastavi maximalno in minimalno število decalsov v igri. Zmanjšujte število za manjšo porabo vašega spomina. Opozorilo, mednje spada tudi kri, ki je lahko pomemben dejavnik pri odkrivanju kje se skriva vaš nasprotnik.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi ali spremenite, èe je potrebno)

r_decals [0-9999] - Velja enako kot pri mp_decals
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi ali spremenite èe je potrebno)

r_dynamic [0/1] - Dinamièna osvetlitev, z izklopom pridobite kar nekaj slik na sekundo.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi ali spremenite na “0″ èe težite po performancu)

r_propsmaxdist [0-9999] - Maximalna vidnost objektov, èe zmanjšate pridobite na hitrosti. Èe zmanjšate preveè se lahko objekti pokazejo šele tik pred vami zato nastavite nekje med 600 - 1800, optimalno 1200.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi, ali spremenite èe želite pridobiti na performancu.)

r_rainalpha [0-9999] - Spremeni svetlost dežja.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi)

r_RainSimulate [0/1] - Izklop vklop dežja 0/1
(Priporoèilo - Izklopite èe želite lepšo vidlivost, ali spremeni rainalpho za dež in lepšo vidlivost ob enem)

r_shadows [0/1] -Vklop in izklop senc
(Priporoèilo - pustite na osnovni nastavitvi)

r_WaterDrawReflection [0/1] - Vklop/Izklop odseva vode, pridese pridobitev fpsjev v blizini vode, a lahko pride do tezav z rendriranjem vode, poleg tega pa ta postane neralistièna.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi)

r_WaterDrawRefraction [0/1] - Pridobitev na fpsjih, a tudi z to komando voda postane nerealistièna.
(Priporoèilo - Pustite na osnovni nastavitvi.)

differences - pokaze vse nastavitve, ki niso nastavljene osnovno (deflaut)
(Priporoèilo - preverite, da vidite kaj vse ste spremenili)

Mogoèe se vam zdi da je to veliko komand, a tule je nekaj najpomembnejših

cl_smooth
fps_max
mat_bumpmap
mat_compressedtextures
mat_dxlevel
mat_specular

*Opozorilo: Vsa priporoèila, navodila in nastavitve so napisane za maximalno delovanje vaše igre, najboljše razmerje med izgledom in delovanjem ali najboljše delovanje. Kaj je za vas najboljša možnost, precenite sami.
avatar
0bs

Število prispevkov : 25
Join date : 27/03/2008

Poglej uporabnikov profil

Nazaj na vrh Go down

Re: Izdelava cfg-ja

Objavlja  0bs on Ned Mar 30, 2008 10:14 pm

2. MEDMREŽNE NASTAVITVE:
Prilagodite si svojo igro tako, da bosta choke in loss cim manjsa, prilagodite jo na hitrost svoje povezave in poskrbite, da bo ping nizji od povprecne zimske temperature.

rate [0-99999] - Sets the max bytes/sec the host can receive data (Download). Now I have read tons of articles on this value over the years and each one basically comes up with a different answer on what this value should be. So I went onto a server and tested different values to see what worked best for me. I used values of 1000, 5000, 10000, 15000, 20000, and 25000, and did not notice any major differences in my ping, loss, or choke. Now the server I was on could have had a max rate set for clients, but I would have thought the 1000 would have been too low, but it wasn’t.
(Recommendation - All I can say is try different values until you feel like you have the best connection possible. Most articles say between 10000 - 20000 for a cable internet connection.)

cl_rate [0-99999] - Sets the max bytes/sec the host can send data (Upload). Once again, I have read tons of articles on this value over the years and each one basically comes up with a different answer on what this value should be. So I went onto a server and tested different values to see what worked best for me. I used values of 1000, 2500, 5000, 75000, 10000, and 20000, and did not notice any major differences in my ping, loss, or choke. Now once again, the server I was on could have had a max cl_rate set for clients, but I would have thought the lowest value of 1000 would have been too low, but it wasn’t.
(Recommendation - Try different values until you feel like you have the best connection possible. Most articles say between 7500 - 10000 for a cable internet connection.)

cl_updaterate [0-999] - Number of packets per second of updates you are requesting from the server (Download). This is another one of those mystifying values that everyone has a theory on, but each theory is a little different. This command is the number of packets per second that is requested from the server. Now the server can put a cap on this value, and the last time I checked the default was “60″. So you can play around with this setting, but anything over 60 will probably not show any improvement.
(Recommendation - Try different values until you feel like you have the best connection possible. Most articles say between 50 - 100 for a cable internet connection. I use 85, which works fine for a server capped at 60.)

cl_cmdrate [0-999] - Max number of command packets sent to server per second (Upload). This should be in proportion to your cl_updaterate. Normally your download is 1/4th to 1/8th your upload, but once again you will read numerous articles that show these 2 values either the same or very close.
(Recommendation - Try different values until you feel like you have the best connection possible. Most articles say between 30 - 100 for a cable internet connection. I use 45, which works fine for me.)

cl_cmdbackup [0-999] - For each command packet, how many additional history commands are sent (helps in case of packet loss). By increasing this value you will also increase your ping, but you will send more accurate data to the server, which allows for the server to send out your information more accuately.
(Recommendation - Try different values until you feel like you have the best connection possible. Most articles say between 1 - 500 for a cable internet connection. I use 5 and haven’t seen much of a difference between 5 and 50.)

cl_interp [0-0.1]- Enable/Disable whether you will interpolate object positions starting this many seconds in past
This is a valuable setting if you are having stuttering issues with cl_smooth off. This value is supposed to be in relation to your ping. So if you have a ping of 100, then your cl_interp should be 0.1 and a ping of 50 should have an cl_interp of 0.05.
(Recommendation - Leave this at the default value unless you are having hitbox issues, then try to align this setting with your ping)

cl_interpolate [0/1] - Interpolate entities on the client. Changing this setting will give you somewhat of a jumpy screen, so you may want to test this on “1″ which should be the default, then “0″.
(Recommendation - Leave it at the default value unless you are having extreme hitbox issues.)

cl_lagcomp_errorcheck [0/1] - Player index of other player to check for position errors. When on, this will help with your shot accuracy by checking for position errors. This will only be useful if you can aim in the first place.
(Recommendation - Leave this at the default value or change this to “1″)

net_channels - Shows net channel info, a great way to determine your optimal network settings

net_maxfragments - Max fragment bytes per packet. Mine is defaulted to 1280 bytes.
(Recommendation - Leave this value at the default value unless you are experiencing severe choke or bad pings)



********
Za vse lene nube ali tiste, ki nemarajo branja in le obèasno preberejo kak error na zaslonu je tu datoteka komande.txt, ki vsebuje vse optimalne video ter medmrežne nastavitve.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
III. IZDELAVA BUYSCRIPTE
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Izdelava lastne buy scripte, s katero lahko kupujemo brez nadleznega odpiranja buymenuja.

1.) Obstajata 2 možnosti, izdelava Aliasa ali obièajen bind.

2.)Primer

a.) Alias : alias m4combo “buy m4a1; buy vesthelm; buy primammo”
bind “q” “m4combo”

b.) Obièajen naèin: bind z “buy m4a1; buy vesthelm; buy primammo”

3.) Spisek orožja in opreme:

galil - IDF Defender
ak47 - CV-47
scout - Schmidt Scout
sg552 - Krieg 552
awp - Magnum Sniper Rifle
g3sg1 - D3/AU1
famas - Clarion 5.56
m4a1 - Maverick M4A1 Carbine
aug - Bullpup
sg550 - Krieg 550 Commando
glock - 9×19mm Sidearm
usp - KM .45 Tactical
p228 - 228 Compact
deagle - Night Hawk .50C
elite - .40 Dual Elites
fiveseven - ES Five-Seven
m3 - Leone 12 Gauge Super
xm1014 - Leone YG1265 Auto Shotgun
mac10 - Ingram MAC-10
tmp - Schmidt Machine Pistol
mp5navy - KM Sub-Machine Gun
ump45 - KM UMP45
p90 - ES C90
m249 - M249
primammo - Primary Ammo
secammo - Secondary Ammo
vest - Kevlar
vesthelm - Kevlar+Helmet
flashbang - Flashbang
hegrenade &nbsp- HE Grenade
smokegrenade - Smoke Grenade
nvgs - Nightvision


********
Leni noobi si delo zopet lahko skrajšate z buyscript generatorjem, ki gostuje na CSBANANA.COM, in èas, ki vam ostane porabite za treniranje. Generiraj svojo buyscripto. Kar vam le ta zgenerira dodajte v autoexec.cfg.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IV. IZDELAVA SKRIPT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zaupal vam bom kako izdelamo skripto. Poznamo veè naèinov, ki so predstavljeni spodaj. Navedel sem tudi nekaj primerov, ki si jih lahko èe želite skopirate v autoexec.cfg .

1.) Incrementvar

CS:S igralcu dovoli da izdela aliase, za kroženje med najvišjo in najnižjo nastavitvijo (value).

a.) Na star naèin :
alias crsclr “tg_clr”
alias tg_clr “cl_crosshaircolor 1; alias crsclr tg_clr1″
alias tg_clr1 “cl_crosshaircolor 2; alias crsclr tg_clr2″
alias tg_clr2 “cl_crosshaircolor 3; alias crsclr tg_clr3″
alias tg_clr3 “cl_crosshaircolor 4; alias crsclr tg_clr4″
alias tg_clr4 “cl_crosshaircolor 0; alias crsclr tg_clr”
bind m “tg_clr”

b.) Na nov naèin:

//Kot bind
bind m “incrementvar cl_crosshaircolor 0 4 1″

//Kot alias
alias tg_clr “incrementvar cl_crosshaircolor 0 4 1″
bind m “tg_clr”

2.) BindToggle komanda

The BindToggle je komanda ki dovoljuje izdelavo “Bind Toggla” za komande, ki so obièajno “0″ in “1″ ON/OFF. Odlièen primer je cl_showfps , ko napišete cl_showfps 1 vam v zgornjem kotu prikazuje fpsje, ko nastavite 0, le ta izgine.

a.) Star naèin:
alias fps “fpson”
alias fpson “cl_showfps 1; alias fps fpsoff”
alias fpsoff “cl_showfps 0; alias fps fpson”
bind “m” “fps”

b.) Nov naèin:
BindToggle m cl_showfps

3.) Uporabi

Ukaz uporabi za doloèena orožja, z tem nam v trenutku prestavi na izbrano orožje.

uporaba: use [weapon_xxxx] (xxxx=orozje(weapon), iz spodnjega spiska)

Nekaj primerov:

a.) Za takojšno uporabo m4 napisite v konzolo:

use weapon_m4a1

b.) Za izdelavo direktnega binda:

bind c “use weapon_m4a1″

c.) Za izdelavo t.i ” Aliasa za hitro menjavanje”:

// Alias za hitro menjavanje //

alias qpistole “use weapon_deagle; use weapon_usp; use weapon_glock; use weapon_p228; use weapon_elite; use weapon_fiveseven”

bind z “qpistole”

è.) spisek orožja in opreme:

weapon_knife
weapon_deagle
weapon_usp
weapon_glock
weapon_p228
weapon_elite
weapon_fiveseven
weapon_ak47
weapon_aug
weapon_g3sg1
weapon_m249
weapon_m4a1
weapon_m3
weapon_mac10
weapon_mp5navy
weapon_p90
weapon_scout
weapon_sg552
weapon_sg550
weapon_ump45
weapon_tmp
weapon_xm1014
weapon_awp
weapon_galil
weapon_famas
weapon_hegrenade
weapon_flashbang
weapon_smokegrenade
weapon_c4


********
Primeri skript za katere ste spraševali uporabniki foruma in nekaj, ki sem jih napisal ali poiskal sam. Skripte kopirajte v Autoexec.cfg in jih bindajte na tipko po želji. Dopotegni listo skript

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V. SORODNE DATOTEKE IN TOPICI
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tu najdete sorodne spletne strani, topice, vprašanja ipd. , ki so jih postavljali uporabniki od kar forum funkcionira. Prosim preden ponovno naènete staro temo o configih preglejte spisek.


Spletne Strani:

Mani Admin Plugin - http://www.mani-admin-plugin.com/
CS banana - http://www.csbanana.net
Bind Maker - http://www.bindmaker.org/
Threeboy's cs - http://www.threeboy.net/cs/
Punk Ass Fraggers - http://www.punkassfraggers.com/
CS Offical Site - http://www.counter-strike.net/
Steam - http://www.steampowered.com/

Topici: (Podrobno preberite topice, vsi vsebujejo rešitev problema)

bind reload + say
Konfig za snemanje filmov
Multibind t.i incrementvar
Mouse accel
Komanda za izginotje trupel
Bomb throw skripta
Razlaga tickrate, updaterate...
Napaka v skripti
FPS test - obrazložitev
Mani Admin mod - pomoè
Launch Options
Razlaga netkode
hl2 error
Demo error
Kje gledat stare demote
Fps drop - reinstall drivers
Problem z screenshoti
No Steam logon


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VI. ZAKLJUÈEK
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Èestitam, izdelali ste svoj prvi Counter Strike:Source Config. Za spremembe vašega psihiènega zdravja avtor tutoriala ne odgovarja, èe pa se vam je po executanju configa na zaslonu pojavila èrnina ali pa vam iz raèunalnika prihaja èrn dim, nam povejte da rešimo vaš problem. Upam da ste obogatili svoje znanje o izdelovanju configov ter skript in boste od sedaj skripte s katerimi maltretirate soigralce izdelovali sami.
avatar
0bs

Število prispevkov : 25
Join date : 27/03/2008

Poglej uporabnikov profil

Nazaj na vrh Go down

Nazaj na vrh


 
Permissions in this forum:
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu